Välkomstvisa
Melodi: Å jänta å ja
Välkommen hit, ta Er en bit Måtte ni ha en väldig aptit. Skoj ska vi ha. Dansa? Jaha! Trivas så där förtroligt. Humöret på högsta toppen skall stå, skratta och sjunga, det kan vi få. Med minnen av kvällen hemåt vi gå, i kväll så ska vi ha det ROLIGT!
Rekommenderade sånger
Armen i vinkel
3287 visningar
Sjöbloms dass
1916 visningar
Halta Lottas krog
1658 visningar
Ovanlär
1598 visningar
På en planka i Atlanten
1092 visningar