Punschen står
Melodi: Flickan hon går i ringen
//: Säg finns det en jåt att dricka på detta kalas? :// Min strupen den törstar, min mage är tom, jag saknar en punch för att läska min gom. //: Jo punschen den står på bordet i immiga glas. :// Vi tackar och bugar för vad vi har fått, så höjer vi glaset och dricker i bott.
Rekommenderade sånger
Armen i vinkel
3287 visningar
Sjöbloms dass
1915 visningar
Halta Lottas krog
1658 visningar
Ovanlär
1598 visningar
På en planka i Atlanten
1092 visningar