Om jag hade brännvin
Melodi: Om jag hade pengar
Om jag hade brännvin, Renat, Skåne, Aalborg, O.P, Vinbär och en liten Bäsk. Allihopa ställda på en rad, vad jag skulle vara glad! Glasen fylls med brännvin, Renat, Skåne, Aalborg, O.P, Vinbär och en liten Bäsk. Livet leker, sinnet fylls med hopp, nu skall lilla Bäsken drickas opp
Rekommenderade sånger
Armen i vinkel
3296 visningar
Sjöbloms dass
1921 visningar
Halta Lottas krog
1663 visningar
Ovanlär
1603 visningar
På en planka i Atlanten
1097 visningar