Lappvisa
Melodi: När jag var liten
Att vi är lappar det hör ni på sången. Att vi är fulla det ser ni på gången. Vi drick' brännvin för vi tycker om'en. Det gör så gott när den rin' uti vommen. Lappmössa med tofs på Fy fan vad det snöar!
Rekommenderade sånger
Armen i vinkel
3287 visningar
Sjöbloms dass
1916 visningar
Halta Lottas krog
1658 visningar
Ovanlär
1598 visningar
På en planka i Atlanten
1092 visningar