I kväll ska vi dansa...
Melodi: I sommarens soliga dagar
I kväll skall vi dansa och sjunga och leve-ropen skall runga för MMM och KKK, de unga. Ty man är glad och säll en bröllopskväll vi önskar dem ett glädjens hem och ungar sen, en fyra fem. Ej något kiv, ett bra motiv på äktenskapets positiv där ingen av dem får dra veven. Då blir det frid och fröjd. Då blir man nöjd.
Rekommenderade sånger
Fula Bettan
791 visningar
Bröllopsfest
733 visningar
Bröllopshyllning
660 visningar
Goda råd
623 visningar
Fira bröllop
602 visningar