Hej bonnapauga
Melodi: Hej tomtegubbar
//: Hej bonnapauga ifrau bögda imälla Osby å Hylta. :// Nu ska vi syba, nu ska vi sjonga, för vi ä gla''a å vi ä onga. Hej bonnapauga ifrau bögda imälla Osby å Hylta.
Rekommenderade sånger
Armen i vinkel
3287 visningar
Sjöbloms dass
1915 visningar
Halta Lottas krog
1658 visningar
Ovanlär
1598 visningar
På en planka i Atlanten
1092 visningar