Glöggvisa
Melodi: Nej se det snöar
Ja, se det snöar, Ja se det snöar, och nu vi glöggen ska ta. Ja, se det snöar, Ja se det snöar, é gott i magen HURRA! Nu tar vi russinen fram att krydda den med. Sedan magen den får, Och hej vad den mår.
Rekommenderade sånger
Armen i vinkel
3287 visningar
Sjöbloms dass
1915 visningar
Halta Lottas krog
1658 visningar
Ovanlär
1598 visningar
På en planka i Atlanten
1092 visningar